Frequently Asked Question

Hoe maak ik een ticket aan?
bijgewerkt op een jaar geleden

Een ticket kunt u op de volgende locatie aanmaken:
Maak een nieuwe ticket.
Wanneer u op de bovenstaande link klikt ziet u het volgende venster:

image

Als u geen gegevens heeft kunt u die aanmaken als volgt: Link.
Wanneer u al wel gegevens heeft, voert u die in en klikt u op de knop 'Log in'.
Waarna de volgende pagina geopend wordt.

image
Hier ziet u uw algemene gegevens die nodig zijn om een ticket te maken.
Als eerste kiest u een help onderwerp.
Kijk goed door de lijst en selecteer het meest passende onderwerp.
Als u dat gedaan heeft krijgt u het volgende te zien.

image

Als eerste geeft u een onderwerp op.
Daarna de ticket omschrijving.
  1. Gaat het om een probleem met een foutmelding?
    Geef dan de stappen aan die u heeft gemaakt, waardoor de foutmelding ontstond.
  2. Gaat het om een ander probleem?
    Geef ook dan de stappen die u heeft gemaakt, duidelijk aan zodat wij kunnen proberen de fout te simuleren.
Eventueel kunt u afbeeldingen toevoegen, dit doet u door onderin het tekstveld on 'Kies ze' te klikken.
Hiermee helpt u ons enorm.

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...